• سه شنبه ٧ شهريور ١٤٠٢-١٢:١٦
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٧٤٣٥
امانی تذکر داد:9-174

بزرگراه‌های تهران به کلونی‌ جدید معتادان متجاهر تبدیل شده اند/ نتیجه اقدامات قرارگاه اجتماعی چه شد

عضو شورای شهر تهران با انتقاد از تشکیل کلونی های جدید معتادان متجاهر در بزرگراه های شهر تهران، خواستار اعلام نتایج اقدامات قرارگاه اجتماعی در این خصوص شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، ناصر اماني، عضو شوراي شهر تهران، در یکصد و هفتاد و چهارمین جلسه شورای شهر تهران، طي تذكري در تأیید تذکر اقراريان- ديگر عضو شورا- گفت: دیروز هم در بزرگراه شهید چمران و هم در بزرگراه یادگار امام در چندین نقطه تجمع چهار پنج نفری معتادان با فاصله 50 یا صد متر را دیدم. در بزرگراه یادگار امام ایستادم و به آقای صالحی زنگ زدم چون فضای سبز را آتش زده بودند. ای کاش شهرداری و نیروی انتظامی کلونی‌های اصلی تجمع معتادان را نمی‌زدند. اینها در دو سه نقطه شهر متمرکز بودند. اما الآن منظر همه شهر از معتاد متجاهر و کارتن‌خواب آلوده شده و به هر محله‌ای که می رویم؛ مردم از معتادان متجاهر و کارتن خواب‌ها می‌نالند. 
وی ادامه داد: بزرگراه‌های اصلی و زیبای شهر که معرف فضای سبز و انضباط شهری بودند؛ مثل یادگار امام و شهید چمران که از جنوب تا شمال تهران گسترش دارند؛ محل و نماد نازیبای شهر تهران شدند. نمی‌دانم به کی و کجا تذکر دهم؟! باید برای این مسئله فکری شود. این همه شعار، تبلیغ و قرارگاه نتیجه‌اش این شد؟

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: